V případě reklamace nebo poškození zásilky v zákonné lhůtě nás prosím kontaktujte na telefonním čísle +420 775 232 072 nebo e-mailem na info@karpeto.cz. Níže najdete podrobné informace, jak v těchto případech správně postupovat.

Záruka a reklamace

Na zboží poskytujeme standardní záruku 24 měsíců a začíná běžet dnem doručení zboží zákazníkovi. Záruka se vztahuje jen na výrobní vady.

Reklamované zboží zašlete nejlépe v původním obalu na níže uvedenou adresu našeho skladu a uchovejte si doklad o odeslání zásilky. Do balíčku prosím přibalte také kopii faktury, abychom věděli, že je zásilka od vás.

Odstoupení od smlouvy není možné u zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání a pro vaši potřebu. Za takové zboží se považuje zboží námi objednané a vyrobené u výrobce nebo dodavatele až na základě přijetí vaší objednávky.

Po přijetí a kontrole zboží vám bankovním převodem vrátíme platbu i s náklady na doručení zboží k vám, které odpovídají nejlevnějšímu způsobu doručení zboží. Náklady na doručení vráceného zboží zpět na sklad hradíte vy.

Vrácené zboží musí být nepoškozené, neopotřebené a v originálním obalu. Pokud zboží nebude v uvedeném stavu, bude výše platby adekvátně snížena. Vrácením zboží vám vzniká povinnost vrátit i případné dárky zaslané společně s objednávkou.

Poškozená zásilka

Viditelně poškozené zásilky nepřebírejte, případně sepište s kurýrem formulář "Zápis o škodě". Pokud není poškození viditelné na přepravním obalu a přesto je zboží po rozbalení poškozené, kontaktujte nás do 2 pracovních dnů na telefonním čísle +420 775 232 072.

Pro účely reklamace pořiďte fotodokumentaci balení, výplně balíku a poškozeného zboží a zašlete nám ji na e-mail info@karpeto.cz. Ponechte si také jak samotné zboží, tak i přepravní obal včetně všech výplní.